torsdag 23. oktober 2008

LOOKING GOOD

i mens lillesøsteren min var hos frisøren og klipte seg, bestemte jeg og Lidun oss for å gå å ser litt rundt på "senteret." vi gikk og lette etter duftlys, og bestemte oss da får å gå en liten tur innom nille. ikke det at jeg er noe big fan av nille, men det duger da til noe. noe duftlys fra nille ble det ikke, for vi fant noe som var langt mer artigere - nemlig halloween masker, haha. så vi ble ståene og prøve på en haug av slike masker, og noen av resultatene kan du se her, haha:


10 kommentarer:

Emma sa...

Haha, morsomme bilder :)
Tusen takk for kommentar! Hyggelig at du synes det (:

Jorunn sa...

haha... sånn ser jeg ut uten sminke... haha...

duftlys fra yankee candle er gode... anbefales! ;)

Anonym sa...

jeg har helt glemt at det snart er halloween xD

Camilla Didriksen sa...

Artige bilder, haha :D

Panda sa...

haha så bra ^^
Fantastiske bilder!

Karoline sa...

hahahahahaha.. herlige masker<3

VEDIS KRISTINE sa...

haha, morsomme bilder :D stilig blogg!

Unknown sa...

Vil du ha gratis gavekort på h&m og gina tricot? gå inn her:
http://www.gratisklaer.no/Register.asp?r=6714
registrer deg og samle poeng :-D

Anonym sa...

du, det gjør ingenting, ingen verdens ting:) du trenger ikke ta den heller, hvis du ikke vil:p helt frivillig^^

Couture Carrie sa...

Funny post!

xoxox,
CC