søndag 3. august 2008

DU ER PEN,VAKKER, ELSKET OG VERDT NOE

innlegg er fjernet!

14 kommentarer:

Jorunn sa...

Jeg tror altfor mange jenter glemmer alt for ofte at de er verdt noe... Meg selv inkludert!!
Jeg skal innrømme at jeg er ekstremt dårlig til å ta imot komplimenter!
Kjempe bra innlegg... ;)
Og tusen takk for kjempe fine kommentarer, det får meg til å føle meg mye bedre... ;)

Jorunn sa...

Tusen takk!!

Skal prøve å ikke glemme denne gangen ;)

Anonym sa...

sant det du sier der !

Marianne ! sa...

vet du, dette var et veldig fint innlegg :) og bildet var utrolig bra det også.

Anonym sa...

ååh, du er bare såå flink å skrive blogg sweetie<3 fortsett å skrive, jeg skal lese :D luuv uu<3

Hanne sa...

Så bra innlegg:) Du har nok helt rett i alt du skriver, man får liksom dyttet på seg alle disse skjønnhetsidealene fra alle kanter, og da føler man seg selvfølgelig ikke bra nok... Det er nok spesielt sårt i tenårene, også tror jeg det hjelper bare man blir litt eldre og aksepterer at man er som man er.
Fin blogg:)

Isabell sa...

veldig bra innlegg,men jeg føler at hvis du trives md deg selv innvendig så vil an automatisk stråle utvendig. Det gjør jeg:) sammtidig kan jegføle meg jævlig andre dager og;)

Anonym sa...

Aww, fint skrevet : ) Kjenner meg egentlig igjen i det du skriver.

Valentina sa...

Jeg er helt enig med deg, kjempe fint bilde !
Du får gjerne legge igjen en beskjed på min :-)

Jeanita Helen sa...

Takk skal du ha :D

stilig bilde;)

Emely sa...

sant så sant

karoline sa...

utrolig bra skrevet , !

Camilla Didriksen sa...

Kjempe bra innlegg :)

Anonym sa...

joa, sant det. :) men det sies ofte, og det hjelper egentlig ganske lite