torsdag 7. august 2008

FOTBALL ER TINGEN

Uansett hvor du reiser rundt i verden, vil du se at fotball er høyt elsket. Men hva er fotball? Jo, det er en gjeng med idioter som løper etter en lærball - som det er om å gjøre å få inn i ett rektangel laget av aluminium med en nett som dekker baksiden. En gjeng hvor 22 idioter som slår hverandre ned uansett pris, der de løper bortover en gressmatte. Hjemme i stua sitter det en førti-år-gammel mann med en velbygd ølmage som skriker til tv'n hvert eneste minutt, mens han stapper i seg potetgull og noen sixpacks.

Men jeg må si er en av de beste sportene som er oppfunnet her på jorda vår. Jeg både elsker og se og spille fotball - aller meste spille. Og Rosenborg er laget, basta bom!

Hva er din mening om denne sporten kalt fotball?





10 kommentarer:

hildesolli sa...

Jeg elsker fotball! Det er dødskult! Er enig med deg om at Rosenborg er det beste laget, eller, jeg heier på de, men de suger! Rett og slett! Ellers så er det Manchester United! Det er laget altså.
Fin blogg forresten! :D

Anonym sa...

Haha, det er faktisk sant det du påstår her. Morsomt å kunne kjenne igjen slike ting.

Min mening om fotball er rett og slett at det er meningsløst og temmelig tåpelig, å bare løpe etter en ball, og deretter score mål

Anonym sa...

Fotball er livet!

Må nok si at hamkam er laget. litt tull nå, men evig troskap til kamma uannsett om de måtte komme til adecco!

Fin blogg du også : )

Anonym sa...

Fotball er ikke favorittsporten, men det er morro og se en fotballkamp iblant :-)

Anonym sa...

Tusentakk :D

Camilla Didriksen sa...

Jeg liker fotball, men bare utenlandsk :) IKKE norsk fotball, det er dønn kjedelig. Elsker Manchester United! <3 Det er favorittlaget.

Anonym sa...

Ja, det synes jeg og. Så har den så deilig stoff :D

Hell yeah, HP (y)

Stine F. L. sa...

Takk for kommentaren :)

Jeg digger fotball,, men slutta ifjor sommer fordi jeg trente for mye. Men har tenkt til å begynne igjen kanskje!

Cathrine sa...

rbk og man u :) men selv holder jeg meg til dansing da jeg er hysteriskt redd for fotballer..

C.H. sa...

Kunne ikke levd uten fotball :-) Aldri.